Retourneren en klachten

Retourneren & klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de producten en/of levering zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht door te geven zodat wij in de toekomst een betere service kunnen bieden.
Dit kan per e-mail, via de post en/of telefonisch.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Retourneren kan onder de volgende voorwaarden:

  • Het product mag niet geopend of beschadigd zijn; het product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen.
  • Uit hygiënische- en veiligheidsoverwegingen kunnen wij géén geopende retourgoederen accepteren.
  • U stuurt het artikel op eigen kosten terug. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aanvaard.
  • U dient artikelen die worden teruggezonden, indien mogelijk in de originele verpakking en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product met bijsluiting van een kopie van de factuur en een duidelijke omschrijving van de klacht aan te bieden.

Zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.

Lola Granola brengt geen kosten in rekening wanneer een zending wordt geretourneerd, wel wordt na het ontvangen van de retourzending, de zending gecontroleerd. Als de goederen of de verpakking incompleet of beschadigd zijn zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht aan de koper. Deze kosten worden dan in mindering gebracht aan het eventueel terug te betalen bedrag. Terugbetaling van het orderbedrag geschiedt binnen 14 dagen na het ontvangen van de retourzending en is alleen mogelijk via een bankoverschrijving. Indien een bestelling niet binnen 30 dagen na bestelling bij de koper is afgeleverd heeft de koper het recht de bestelling te annuleren. Dit geldt niet wanneer er afwijkende levertijden besproken zijn.

Voorwaarden:

De koper heeft het recht op een afkoelingsperiode van 14 werkdagen na levering van de goederen. Dit betekent dat de koper de goederen binnen deze periode mag retourneren naar Lola Granola. De verzendkosten en de risico’s die hiermee gepaard gaan, zijn voor de koper. Wanneer de koper goederen retour wil zenden, moet dit vooraf gemeld worden, zodat wij hiervan op de hoogte zijn.

Onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte en schrijf u in voor onze nieuwsbrief.

To Top
Product werd toegevoegd